vineri, 29 iunie 2012

Crema de mazare cu branza

Parca as vrea sa compensez acum pentru anii copilariei (vreo 30) in care nu am mancat mazare... In cautarea unor retete noi cu mazare am gasit aceasta crema in revista "secretele bucatariei". Ne-a placut foarte mult gustul varatic si culoarea cruda, asa ca iata reteta:

ingrediente:
- 250 gr mazare
- 200 gr branza de vaci
- 1 lingura ulei
- 1-2 linguri smantana
- 1 fir ceapa verde
- sare, piper
- branza de burduf
metoda:
- se fierbe mazarea si se lasa la racit;
- se paseaza mazarea cu un mixer vertical, adaugand ulei si smantana; mie imi place sa nu o strivesc de tot, astfel incat sa ramana si boabe aproape intregi;
- se amesteca pasta de mazare cu ceapa tocata marunt si cu branza de vaci (am avut facuta de noi, din lapte de la vacuta din vecini, a iesit o bunatate de branza);
- se serveste pe felii de paine / bagheta, cu bucatele de branza de burduf deasupra.

Pofta buna!

5 comentarii:

  1. buna idee , nu am facut , dar cred ca o sa-mi placa !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si pentru mine a fost o noutate, dar una de tinut minte :)

      Ștergere
  2. Vaaaai, nu ti-a dat mamica ta mazare cand erai copil???? Vaaaaai! Ai ce recupera!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai... tu mi-ai dat... dar eu ziceam ca nu- mi place... Ce copil prostut! :))

      Ștergere
    2. Pai... tu mi-ai dat... dar eu ziceam ca nu- mi place... Ce copil prostut! :))

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...