miercuri, 22 august 2012

Pancakes cu sunca si branza


Odata cu sfarsitul lunii se apropie si postarea pentru provocarea secreta organizata de Ama . Provocarea secreta se desfasoara asa: fiecare posesor blog culinar inscris primeste pe mail adresa unui alt blog care participa la bucatareala in secret, dupa care rasfoieste blogul respectiv si isi alege o reteta pe care o incearca si o publica.  E palpitant inceputul lunii, cand te intrebi "oare ce blog imi pica luna asta?", apoi urmeaza descoperirea unui nou blog, sau  poate il stiai dinainte, apoi alegerea retetei. Intre timp spionezi si tu blogosfera intrebandu-te "oare cine, ce o fi facut din retetele mele?".
Pentru luna august "mi-a picat" blogul Dellicios scris de doua prietene pe nume Lavinia de pe blogul carora am ales o reteta de pancakes sarate. Fata de reteta originala am adaugat incompozitie sunca, iar cascavalul l-am inlocuit cu branza de burduf (ca ea era in frigider si se cerea consumata). De lene am simplificat si metoda: nu am batut spuma albusurile separat ci am adaugat ouale intregi (ca la clatite).

ingrediente:
- 3 oua
- 115 gr faina 000 cernuta
- 1 lingurita praf de copt
- 140 ml lapte
- 100 gr sunca taiata feliute
- 100 gr branza de burduf
- sare, piper
metoda:
- se amesteca faina cu praful de copt; se adauga oale si se amesteca, incorporand treptat faina din jurul lor; apoi se adauga laptele, sunca si branza sfaramata, se potriveste de sare si piper;
- se toarna din compozitie cu un polonic intr-o tigaie incinsa, cu putin ulei (eu am facut cate 3 deodata dar se pot face mai mici sau mai mari, dupa chef si dupa ochi); se prajesc pe ambele fete.


Eu le-am mancat calde, cu o salata simpla de rosii cu ceapa. Foarte bun si foarte rapid!


Pofta buna!

4 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Buna idee, pentru ca se fac rapid si-ti ramane timp si de alte delectari :)

      Ștergere
  2. au inceput sa-mi place din ce in ce mai mult variantele "sarate" care pot inlocui o masa pe zi ;) Ca ale tale, mi-ai facut asa o pofta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Le-am incadrat gresit intr-adevar in categoria "aperitive si gustsri" pentru ca au fost o cina in toata regula, pentru mine :)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...